if u want to be happy, be. (27.09.2011)

Har varit en så känslofull dag. Dagen började helt bra men medan dagen löpte förbi blev den bara värre och värre. Väntar på att få mitt liv tillbaka. Orkar inte mera med att vara så jävla insatt i skolan hela tiden och inte hinna tänka på någo annat. Såhär mycket stress och tårar och illamående har jag inte upplevt någonsin tidigare i mitt liv. Livet är så jävla tungt ibland. Får tacka gud för så fina vänner och gullig pojkvän jag har.. P.s. undra sen int om jag har blivit fetto har nämligen ätit kilovis med choklad under denhär veckan att det är inte klokt.
- Allt blir nog bra. Till slut.

Kommentarer
NINE

thank you! <3 du måst se d joo :D

DATUM: 2011-10-10 TID: 20:45:41
URL: http://callmenine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback