do whatever makes you happy no matter what people think

 
Tjena! Oj vad det var länge sedan jag har skivit ett inlägg hit. Det har hänt helt för mycket sen jag senast var här. Livet ser helt annorlunda ut nu. Har fått jobbplats för ett år framåt (jaa ni gissa ju väl att ja sku int kma nånstans in och studera så oallmänbildad som jag är...)
 
Känns nuförtiden som någonting saknas. Mitt liv innehåller för tillfället typ bara jobb all the time. Pojkvännen är i armén så vi ses supersällan och många av mina vänner jobbar också eller flyttat många kilometer bort. Saknar dendär spännande fiilisen av första skoldagen efter sommaren då man får se bekanta ansikten igen. Hihiii och det när man kunde int bry sig mindre och använde tiden till att spexa runt. Nu är det väl tiden på att bli äldre och ta mera ansvar och annat bullshit = livet är tråkigt som sagt. 
 
Alla som känner mig vet att jag är en person som inte kan bestämma sig och som inte tycker om förändringar. Jag måst nu herregud kommer över dom problemen eftersom det är mer nu än aldrig som jag behöver dom krafterna. Borde skärpa upp mig för helvete och ta och besluta mig vad jag vill i framtiden. Men fyffaaan vad det känns jobbigt... Alla ni unga ska njuta av livet nu för i värsta fall kan det gå som till mig. Jag ska försöka hitta dendä glada jag som kommer att klara allt med en positiv attityd. That's me.
 
Godnatt peeps!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback